Praktiske oplysninger

Hvordan foregår det?

  • Vi ankommer typisk 5 kvarter før vi skal spille og sætter op mens gæsterne er der. Mens vi tømmer anhængeren og sætter op, vil vi fylde en del. Vi vil gøre alt for ikke at larme og skal der holdes tale stopper vi selvfølgelig.
  • Det optimale er et areal på ca. 4 mtr. i dybden og 6 mtr. i bredden, men vi er fleksible og skal nok komme på plads. 
  • Vi kommer i personbil m/ trailer. Begge dele skal kunne parkeres og stå ugenert i nærheden.
  • Vi medbringer selv lyd og lys til mindre arrangementer (anslået under 200 personer).
  • Inkluderet i prisen skal der altid være drikkelse. Hvorvidt der til privatfester skal serveres mad til os, afhænger af den aftale vi laver (hvad tid vi kommer, hvad tid vi sætter op og hvornår vi skal spille). Vi er pjattede med natmad.

Udstyr

Vores lyd er sat op således vi spiller på “baggear”, hvilket betyder, at den lyd publikum hører, primært kommer direkte fra vores forstærkere og trommesættet. I større lokaler har vi mulighed for at sætte mikrofoner på trommesættet.

Vi spiller på et aktivt Yamaha PA-anlæg med 2 toppe (DXR10) og 1 subwoofer (DXS15). Vores digitale 18 kanalers mixer er en Behringer XR18 AIR. Vi kan medbringe op til 16 par16 lamper, samt flere roterende lyseffekter

Andet

Ved større arrangementer udleverer vi gerne “sporplan”. Typisk har vi ikke selv lydmand eller lysmand med, men bruger de lydmænd arrangøren stiller til rådighed. 

Vi har dog et stort netværk af professionelle sammenarbejdpartnere, som vi kan trække på, ligesom vi også kan hjælpe med at skaffe større PA-anlæg ved store arrangementer.